Cienījamie klienti!
Paldies par izrādīto uzticību un veiksmīgo sadarbību!
Mēs priecājamies par paveikto 21 gada garumā. Atceroties pagātni, iespējams, piekrītat, ka izmaiņas ir pārsteidzošas. Mēs pastāvīgi domājam par jums un jūsu klientiem, tāpēc regulāri meklējam jaunus loģistikas risinājumus un uzlabojam piedāvātos kravu pārvadājumu pakalpojumus.
Šodienu mēs nevaram iedomāties bez informācijas tehnoloģijām. Ņemot vērā pieaugošās IT vajadzības, pirms trīs gadiem sākām veidot mūsu e-ACE sistēmu, līdz ar to visi klienti šobrīd var viegli un ātri iesniegt pasūtījumus, pārraudzīt to izpildi un vēsturi, drukāt uzlīmes. E-ACE sistēmā ir iespēja aprēķināt kravu pārvadājumu likmes virzieniem, ko esat saskaņojis ar pārdošanas speciālistu, tas nozīmē, ka cenas redzēsiet uzreiz, bez īpaša pieprasījuma – nospiediet dažus taustiņus, uzziniet cenu un pasūtītie.
Mūsu mērķi ir procesu optimizācija, pakalpojuma kontrole un uzlabošana. Šobrīd vairāk kā 50% kravu pārvadājumu pa autoceļiem tiek pārvaldīti, izmantojot elektronisko sistēmu, līdz ar to, mēs varam precīzi tādu pašu procentuālo laika daļu veltīt sarežģītu loģistikas situāciju risināšanai. Mēs zinām, ka mūsu klienti ir elastīgi un moderni, tādējādi palielinās sistēmas lietotāju skaits.
Mūsdienās biznesa vide strauji mainās un ir ļoti dinamiska. Tāpēc, lai veiksmīgi konkurētu ar to, mums jāpielāgojas tirgus apstākļiem. Šobrīd esam sasnieguši brīdi, kad efektivitātes pieaugums samazinās un izmaksas pastāvīgi pieaug, tādēļ ir pieņemts lēmums pārskatīt pašreizējo cenu politiku, kā arī noteikt papildu pakalpojumu izmaksas atsevišķiem pakalpojuma produktiem. Ņemot vērā ka ilgus gadus neesam veikuši izmaiņas, šāds lēmums ir likumsakarīgs.
No 2019. gada 1. janvāra stājas spēkā šādi jauninājumi:
Visi pasūtījumi par precēm kuras transportē pa autoceļiem būs jāiesniedz izmantojot elektronisko e-ACE sistēmu. Par Pasūtījumiem e-pastā tiks iekasēta papildus maksa EUR 5 + PVN.
* Lai pievienotos e-ACE videi, aizpildiet pieteikumu šeit vai sazinieties ar pārdevēju.
** Izņēmuma gadījumos mēs neiekasēsim papildu maksu, ja tā tiks iesniegta caur mūsu mājas lapu www.ace.lv. Šī opcija ir piemērota klientiem, kuri katru gadu pasūta tikai dažas kravas.
No 2018. gada 1. novembra stājas spēkā šādi jauninājumi:
Transportēšanas cenu palielinājums saskaņā ar cenrādi (sīkāka informācija sazinoties ar pārdošanas speciālistu).
Gadījumos, kad saņēmējam iepriekš jāsaskaņo precīzs piegādes laiks vai laika intervāls, tiek veikta piegādes saskaņošana ar saņēmēju, turpmāk par to tiks piemērota maksa EUR 5 + PVN.
Iepriekšēja piegādes saskaņošana ir saistīta ar eksportēto preču piegādi privātpersonām vai mazajiem uzņēmumiem, vai uzņēmumiem, kuri pieņem preces tikai, ja pirms piegādes ir saskaņots konkrēts laiks (mūsu piedāvātajiem produktu veidiem targofix un targoflex).
Pakalpojumu var pasūtīt e-ACE pasūtījumu sadaļā.
Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar savu pakalpojumu pārdevēju.
Ar cieņu
Daina Zvirgzde
Izpilddirektore